Hejo!

Zbliżają się święta, co nie? W takim razie wysyłam wam piosenkę pt. ,,Coraz Bliżej Święta”. Wczujcie się już w ten klimat!                                                                                     https://youtu.be/2QKXfOkSvRQ

Pozdrawiam!  ;-)

Heja!!

Dawno nie wchodziłam na bloga, więc pora na to! Co tam u was? Jak leci? Pamiętacie jak pisałam, że ciągle szkoła? Znowu tak jest… a to dopiero początek!  :cry:  Nie mogę się doczekać wakacji! Bo chyba każdy tak ma, no nie? (no prawie.. 80% tak mw ma, czyli wychodzi na to, że 20% nie ma+nauczyciele)… Wiele bym dała za wakacje… no ale cóż… nie da się nic zrobić!

Wychodząc z tematu wakacji i szkoły-lubicie muzę? Ja kocham ♥ A taniec? Uwielbiam ☻

Dwie piosenki:

To pa, pa!

Hejo!

Na końcu będzie piosenka… W głowie, a kogo? Ani Dąbrowskiej.

Ja lubię Anię Dąbrowską, odtąd, kiedy poznałam jej piosenkę – Nieprawda. Fajna jest. W głowie też jest fajna.

No to pa!

Hej!

Co tam u was? U mnie ok, gdyby nie tylko SZKOŁA, SZKOŁA I SZKOŁA! Ta nauka… no nic. Jeżeli trzeba… lepiej byłoby gdyby szkoła trwała 4 dni… bo weekend dłuższy! To cud!

A, jest film taki „Szkoła”, bywają fajne odcinki… nawet lubię…

Pa!